DLMA

Communiceren we direct, rechtstreeks of sfeervol, subtiel? Provocerend of prikkelend? Informerend of emotionerend? En welke media zetten we in? Bestaande analoge of nieuwe digitale media? Een lastige keuze? Welnee. Een kwestie van combineren. Zoeken en zien. Met eigen ogen. Op gevoel. Door ervaring. Door kennis van zaken.

Oog voor het ongewone in gewone dingen

DLMA heeft oog voor het ongewone in gewone dingen. Combineert bestaande concepten en beelden tot nieuwe visuele perspectieven en composities. Creatieve begin-tot-eind-oplossingen op het gebied van strategie, concept, ontwerp en internet. Uitingen, vormen en technische oplossingen die de doelgroep raken.

What’s in us for you?

DLMA wil ook voor u graag bestaande zaken en situaties in een nieuw perspectief zetten. U wilt een frisse kijk op uw strategie, op uw communicatieplannen? U wilt nieuwe, prikkelende interactieve crossmedia concepten? U wilt de executie in goede handen? Neem dan een contact op met DLMA. Wij hebben het gevoel, de ervaring, de mensen en het talent.

Visuele communicatie, toegevoegde waarde

Idee, inhoud en vorm‚ samen vormen ze de boodschap. Prachtige teksten in een foute vormgeving leest niemand. En een wonderschone vormgeving met slechte teksten overtuigt niemand. Een open deur? Nou, dat valt wel mee, vinden wij. We zien nog te veel communicatieproducten waaruit blijkt dat conceptontwikkelaar, tekstschrijver en vormgever niet bepaald op een stoel hebben gezeten. Of in ieder geval niet tegelijkertijd op die stoel zaten.

Voor ons gaan vorm en inhoud hand in hand en gelijk op. Adviseurs, tekstschrijvers en vormgevers starten dan ook samen een project op en brainstormen samen over de beste oplossing. Dat we dat al een hele tijd doen, biedt u de zekerheid dat we prima op een lijn zitten. Aan slagvaardigheid en snelheid dus geen gebrek.

Meer informatie? Bezoek onze website op http://www.dlma.nl.